به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم؛ محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان بصورت سرزده و با حضور میدانی در شعب تامین اجتماعی قم از میز خدمت و روند خدمات دهی به مراجعان بازدید کرد.
وی در بازدید از میز خدمت در شعبه دو تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه میز خدمت، طرحی نمادین نیست و باید به معنای حقیقی در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم اقدام کند، افزود: از این طریق می توان با مشاوره و پاسخگویی مناسب، بهترین راهنمایی به مراجعه کننده داشت.
وی در بازدید از میز خدمت شعبه سه تامین اجتماعی قم گفت: میزخدمت در شعب تامین اجتماعی قم با حضور کارشناسان خبره اداره می شود به گونه ای که متصدی این میز به تمامی خدمات سازمان اشراف کافی داشته و پاسخگو می باشد.
عاشوری با تاکید بر اینکه مردم باید خدمت خوب و به موقع دریافت کنند گفت: اصلاح فرایندهای خدمت رسانی به نفع مردم و بیمه شدگان در شعب تامین اجتماعی قم در حال انجام است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همچنین در بازدید سرزده خود از روند خدمات دهی میز خدمت در شعبه یک با تصریح بر این که تمام تلاش ما بر خدمت خوب دریافت کردن توسط مراجعان است تاکید کرد: در بازدیدهای سرزده مشکلات موجود در مسیر خدمت به مردم از نزدیک بررسی می شود .
عاشوری در بازدید از میزخدمت شعبه چهار تامین اجتماعی قم نیز با بیان این که این گونه بازدیدها یک فرصتی است تا تحول و اتفاقی خوب در حل مشکلات مردم برداشته شود تصریح کرد: تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت رسانی به مردم از آثار خوب این بازدیدها خواهد بود.
در این بازدیدها روسای شعب چهارگانه تامین اجتماعی قم گزارشی از روند خدمت رسانی به مردم ارائه کردند.