استان قم

پنج خدمت جدید در نرم‌افزار سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه شد

با هدف توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، پنج خدمت جدید در برنامه کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه «تامین من» در دسترس مخاطبان این سازمان قرار گرفت و تعداد کاربران نیز از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت.

به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز به نقل از، پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، اپلیکیشن “تامین من” تنها برنامه کاربردی مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان این سازمان است که از سوی تأمین اجتماعی برای نصب روی تلفن‌های هوشمند طراحی شده و در دسترس قرار گرفته و بهره‌گیری از خدمات آن، کاملاً رایگان است.
براساس این گزارش خدمات جدیدی که در نگارش جدید به خدمات غیرحضوری قابل ارائه در برنامه کاربردی “تأمین‌من” اضافه شده‌ است، شامل، اضافه شدن امکان دریافت کد رهگیری در سرویس نسخه الکترونیک؛ انعقاد و پرداخت حق بیمه اختیاری؛ مشاهده و اعتراض به گزارشات بازرسی کارگاهی (ویژه کارفرمایان)؛ ثبت اعتراض به بدهی و پیگیری آخرین وضعیت اعتراض (ویژه کارفرمایان) و ثبت درخواست رسیدگی به بدهی قطعی ماده ۱۶ (ویژه کارفرمایان) است.
با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی “تأمین‌من” که از طریق آدرس hamrah.tamin.ir به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است، تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه در این برنامه کاربردی، در مجموع به ۴۴ خدمت افزایش یافته است.
این برنامه کاربردی بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که این برنامه را از فروشگاه‌های مجازی و نیز از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی دریافت و روی گوشی خود نصب کرده و از طریق این برنامه، از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند.
برای استفاده از این اپلیکیشن؛ دارا بودن حساب کاربری در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به آدرس es.tamin.ir الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا