به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در بازدید از شعبه دو تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه میز خدمت، باید به معنای حقیقی در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم اقدام کند، افزود: از این طریق میتوان با تجمیع خدمات، مطالبات ارباب رجوع را محقق کرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید خدمت خوب دریافت کنند، گفت: اصلاح فرایندهای خدمت رسانی به نفع مردم و بیمه شدگان در شعب تامین اجتماعی قم در حال انجام است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با تصریح بر این که تمام تلاش ما بر خدمت خوب دریافت کردن توسط مراجعان است تاکید کرد: در بازدیدها مشکلات موجود در مسیر خدمت به مردم از نزدیک بررسی میشود .
وی افزود: این گونه بازدیدها یک فرصتی است تا تحول و اتفاقی خوب در حل مشکلات مردم برداشته شود.
عاشوری تصریح کرد: تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت رسانی به مردم از آثار خوب این بازدیدها خواهد بود.
در این بازدید حسین عبدی رییس شعبه دو تامین اجتماعی قم گزارشی از روند خدمت رسانی در شعبه دو ارائه کردند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم در این بازدید، با حضور در همه بخشها و قسمتهای این شعبه، با پرسنل و مردم بهصورت چهره به چهره دیدار و گفتوگو کرد.
عاشوری در گفتوگوی مستقیم با مردم، ضمن بررسی موارد مطرحشده، برخی موارد را بهصورت ویژه پیگیری کرد.