به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محسن امیدیان صبح امروز چهارشنبه در بازدید 2 ساعته خود از شعبه دو تامین اجتماعی قم ضمن گفتوگو با کارکنان و مراجعان، از نزدیک روند فعالیت این شعبه را مورد بررسی قرار داد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: بازدید از ادارات و سازمانهای خدمت رسان با هدف ارزیابی میزان رضایتمندی مردم از خدمات رسانی انجام میشود.
وی الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین راهکارها در افزایش سرعت ارائه خدمت و کاهش فساد اداری، همین غیرحضوری و الکترونیکی شدن ارائه خدمات به مردم است.
امیدیان ضمن ابراز رضایت نسبت به خدمات قابل ارائه از سوی تامین اجتماعی قم گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری پیشرفت قابل توجهی داشته است و کاهش مراجعات حضوری مردم برای دریافت خدمت به شعب تامین اجتماعی به وضوح قابل رویت است.
وی با تقدیر از همکاری خوب تامین اجتماعی قم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین شورای گفتگو در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: تامین احتماعی قم در دوره جدید مدیریتی توانسته با برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب، تعامل خوب و اثربخشی با شرکای اجتماعی خود برقرار کند.
معاون استاندار قم ادامه داد: میز خدمت ددستگاههای اجرایی برای تقویت خدمات رسانی به مردم است و در این میز خدمت باید مردم و مراجعان به نحو مطلوبی راهنمایی و مشاوره دریافت کنند.
وی تاکید کرد: ارائه خدمت خوب و درست و به موقع به مردم، آنها را به نظام اسلامی امیدوارتر می کند و تمام تلاش دولتمردان در دولت سیزدهم بر خدمت بی منت به مردم متمرکز شده است.
در این دیدار عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان، امیرحسین مزیدآبادی معاون تعهدات بیمه ای و حسین عبدی رییس شعبه دو تامین اجتماعی حضور داشتند.
موضوع نحوه ارائه خدمات غیرحضوری، بیمه رانندگان، فرایند مستمری بگیری، نحوه صدور مفاصا حساب و مسایل بازرسی کارگاهها از جمله موارد مورد مهم در بازید معاون استاندار قم بودند.