استان قم

درکمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی بخش حمل ونقل مسافر قم، احراز شد: تخلفات استعلامی 8 دفتر فروش بلیط اتوبوس درشهرستان قم

تفکیک نیوز،رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از احراز تخلفات صنفی 8 دفتر فروش بلیط درقم خبرداد و گفت: یک دفتر فروش بلیط پامپ و 7 دفتر دیگر به پرداخت جرایم نقدی محکوم شدند

به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز به نقل از،  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، هادی عمو سلطانی، رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از احراز تخلفات صنفی 8 دفتر حمل ونقل مسافر درشهرستان قم خبرداد.
وی افزود: با عنایت به تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی بخش حمل ونقل جاده ای مسافردرپایانه مسافری شهرستان قم( کوثر)، و احصا و احراز تخلفات استعلامی 8 دفتر فروش بلیط اتوبوس درسطح شهرستان قم، یک دفتر پلمپ و 7 دفتر دیگر به پرداخت جرایم نقدی محکوم شدند.
عمو سلطانی با یاد آوری این مطلب که مراحل احصا تخلفات استعلامی در محل پایانه مسافری کوثر شهرستان قم صورت می گیرد، عنوان کرد: پس ازبررسی موارد استعلامی و احراز اولیه تخلفات صنفی، کمیته ای متشکل از نمایندگان راهداری و حمل ونقل، تعزیرات و اصناف، درمحل دفاتر فروش بلیط حاضر و پس از بررسی و رسیدگی به تخلفات استعلامی، درصورت احراز تخلف، نسبت به اعمال قانون اقدام می نمایند.
وی ادامه داد:با توجه به مقررات موضوعه و حدود و ثغور جرائم اعلامی، از 8 دفتر فروش بلیط که تخلفات آنان احراز شده بود، یک دفتر پلمپ و 7 دفتر دیگر به پرداخت جرایم نقدی محکوم شدند.
رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم دربخش دیگری از بیانات خود به پروسه رسیدگی به تخلفات صنفی دفاتر فروش بلیط اتوبوس درقم اشاره کرد و توضیح داد: با عنایت به استقرار دائم عوامل نظارتی اداره متبوع درپایانه مرکزی شهرستان قم( کوثر) و همچنین اعمال طرح کنترل دروازه ای ناوگان مسافردر مقابل پاسگاههای پلیس راه، گلوگاههای جاده ای، ایستگاههای خدمات سفر و …نسبت به رصد و پایش نحوه ارائه خدمات، رفتار ترافیکی ناوگان عمومی و… اقدام می شود.
هادی عمو سلطانی درخصوص نوع تخلفات صنفی دفاتر فروش بلیط گفت: غالب تخلفات مشهود شامل: دریافت وجه اضافه بابت فروش بلیط و صدور و فروش بلیط به صورت دستی می باشد.
وی تاکید کرد: نظار و عوامل اجرایی اداره حمل ونقل مسافر به صورت تمام وقت درمحل پایانه مرکزی شهرستان قم مستقر و آماده دریافت انتقادات و شکایات کاربران گرامی می باشند.
عمو سلطانی در خاتمه یادآور شد: سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راهها، درتمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا