به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوشلهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد، 80 ملاقات در سه ماهه اول، 105 ملاقات در سه ماهه دوم، 183 ملاقات در سه ماهه سوم سال بوده است.
وی هدف از انجام این ملاقاتها را رسیدگی به مشکلات مردم و شنیدن انتقادات و پیشنهادات آنان عنوان کرد و در ادامه افزود: در همین راستا شرکت گاز استان قم با برگزاری ملاقاتهای عمومی طی روزهای دوشنبه هر هفته در محل شرکت گاز استان، پیگیر مطالبات شهروندان عزیز قمی است.
خوشلهجه با اشاره به اهمیت ملاقاتهای مردمی در افزایش رضایتمندی مردم، تصریح کرد: همچنین بهمنظور خدمترسانی و تعامل هرچه بیشتر با مردم شریف استان قم، میز جلسات ملاقات مردمی طی روزهای سهشنبه هر هفته در اداره گاز یکی از شهرهای استان دایر است.
وی اضافه کرد: دو بار پاسخگویی تلفنی در سطح مدیرعامل از طریق حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) نیز از جمله اقداماتی است که شرکت گاز استان قم در راستای پاسخگویی به مردم عزیز استان طی نه ماهه نخست سال انجام داده است.
خوشلهجه در ادامه با بیان اینکه به جهت امکان پیگیری، درخواستهای مردمی در سامانه مختص به این موضوع ثبت میشود، خاطرنشان کرد: مراجعهکنندگان برای حضور در جلسات ملاقات عمومی میتوانند به شرکت گاز استان قم مراجعه کرده و یا با شماره 36121301 تماس حاصل فرمایند.