به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید علی موسوی مدنی در دیدار مردمی روز چهارشنبه که حدود 4 ساعت به طول انجامید، مشکلات بیمه ای مراجعهکنندگان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.
موسوی مدنی در حاشیه برگزاری دیدار مردمی اظهارداشت: یکی از سیاستهای کلی تامین اجتماعی که مورد تاکید مدیرعامل سازمان هم می باشد، این است که مدیران تامین اجتماعی ضمن انجام فعالیتهای خود، در جریان مسائل و مشکلات مخاطبان سازمان نیز قرار گیرند.
وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش های امیرالمومنین(ع) مدیران باید برخی اوقات بدون واسطه پاسخگوی مطالبات مردم باشند، اظهارداشت تلاش می کنیم جلسات ملاقات عمومی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم هم در اداره کل و هم در شعب تابعه برگزار شود.
وی تصریح کرد: در ملاقات مردمی امروز، درخواستهایی از سوی مراجعان مطرح شد. برخی از این افراد نیز قالی بافان و کارگران ساختمانی بودند که تقاضای برقراری بیمه داشتند.
موسوی مدنی تاکید کرد: بعضی از پروندهها مربوط به قطع مقرری بیمه بیکاری بود که درخواست بررسی مجدد داشتند. برخی نیز تقاضای مساعدت در زمینه تقسیط بدهی داشتند که حسب مورد نسبت به هر پرونده دستورات لازم صادر شد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود افزود: هدف از ملاقات مردمی، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با خدمات رسانی در حوزه بیمه ای تامین است.
در این دیدارها علاوه بر کارفرمایان و مستمری بگیران، تعدادی از رانندگان نیز به نمایندگی از همکاران خود به بیان مسائل و مشکلات بیمه ای پرداختند.
ملاقات مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح در محل ساختمان این اداره کل واقع در خیابان شهید لواسانی( ساحلی) روبروی پل شهید رجایی، طبقه همکف ، اتاق اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین برگزار می گردد.