استان قم

درراستای ارائه خدمات به کاربران جاده ای صورت گرفت: افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راههای استان قم

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مطرح کرد: طی سال 1402بالغ بر 23هزار و220 تماس حاصله با مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده که درمقایسه با سال 1401 ( 16 هزار و 465 تماس)، بیش از 41 درصد افزایش داشته است

به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، حمید سالاری رئیس مرکز مدیریت راههای این اداره کل، از افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماسهای مردمی حاصله با مرکزمدیریت راههای استان قم خبرداد.
وی در تکمیل خبر فوق افزود: ازمجموع 24 هزار و 189 تماس مردمی حاصله با مرکز مدیریت راههای استان قم طی سال 1402، افزون بر 23 هزار و 220 تماس، توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که درمقایسه با سال 1401 ، بیش از 41 درصد افزایش داشته است.
سالاری اضافه کرد: همچنین درسال 1402مرکز مدیریت راههای استان قم با ثبت بیش از 4660 شکایت درزمره پنج استان نخست کشور طی اسفند ماه 1402 بوده است.
وی درادامه با ارائه آماری تحلیلی به جمع بندی شکایات ثبت شده درسامانه سوانح و حوادث جاده ای این اداره کل پرداخت و گفت: بیشترین سهم از شکایات ثبت شده با 63 درصد کل تماسها متعلق به گلایه مندی و شکایت کاربران از وضعیت راهها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم افزود: 21 درصد از از تماسهای مردمی نیز مرتبط با گزارش تصادفات و حوادث جاده ای به وقوع پیوسته درسطح راههای برونشهری استان بوده است.
حمید سالاری 16 درصد باقیمانده از تماسها را درحوزه حمل ونقل عمومی( کالا و مسافر)، اخذ عوارض و… دانست و گفت: انتقاد از اماکن خدماتی- رفاهی بین راهی، ناوگان امداد خودرو، و سوالات مرتبط با شرایط جوی و …از دیگر موارد موضوعه درتماسهای مردمی با سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راههای استان قم بوده است.
وی درپایان یادآور شد: سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راهها درتمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا