استان قم

مدیر خانه مطبوعات استان در اتاق بازرگانی قم، عنوان کرد: اصحاب رسانه باید روایت‌گر موانع و فرصت‌های تولید استان باشند

مدیر خانه مطبوعات استان گفت: اصحاب رسانه با رسالت روشنگری خود باید روایت‌گر دقیق موانع و فرصت‌های پیش‌روی تولید در استان باشند تا مسیر توسعه شفاف‌تر شود.

تفکیک نیوز، فخرالدین یوسف‌پور در نشست گرامیداشت روز خبرنگار که به همت اتاق بازرگانی قم در سالن ابریشم این اتاق با حضور فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد، پارلمان بخش خصوصی را یکی از محورهای اصلی معرفی توانمندی‌های تولیدی استان دانست و اظهار داشت: اتاق بازرگانی قم با ایجاد ظرفیت‌های نمایشگاهی و میزبانی از هیئت‌های اقتصادی خارجی، تصویر واقعی توان تولید و صادرات قم را در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار داده است.

مدیر خانه مطبوعات قم، با تقدیر از میزبانی اتاق بازرگانی، وی افزود: قم با وجود برخورداری از ۶۳۴ رسانه دارای مجوز و حدود ۳۰۰ خبرنگار فعال، رتبه نخست کشور را از نظر شمار رسانه‌ها دارد و این فرصت ارزشمند باید در جهت معرفی ظرفیت‌های صادراتی، صنایع بومی، و رفع موانع تولید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تأکید بر مسئولیت رسانه‌های قم در حمایت از تولید داخلی و معرفی توانمندی‌های استان اظهار داشت: همان‌گونه که رسانه‌های استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند، باید در عرصه اقتصادی نیز با قلم و اندیشه خود، مشکلات تولیدکنندگان را بازتاب داده و برای رونق تولید تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا