استان قم

بازدید مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور مطرح شد: مركز ۱۲۲ آبفای قم؛ از پیشروترین مراكز پاسخگویی در كشور

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، از مرکز سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات به مشترکان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفکیک نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان آبفای قم در این بازدید گزارشی از عملکرد مرکز ۱۲۲ ارائه داد و گفت: این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های فوریتی و غیرفوریتی مشترکان است و تمام خدمات در حوزه آب و فاضلاب نظیر اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ قبض، رسیدگی به خرابی کنتور، ثبت شکایات، اطلاع‌رسانی درباره قطعی آب و دریافت گزارش حوادث شبکه را ارائه می‌دهد.

 

قاسم معارف‌وند بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی را یکی از ویژگی‌های مرکز ۱۲۲ قم دانست و اظهار کرد: این سامانه از طریق درگاه گفت‌وگوی آنلاین به پرسش‌های مشترکان پاسخ داده و در صورت نیاز، آنان را برای تماس با شماره ۱۲۲ راهنمایی می‌کند.

 

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این بازدید، مرکز ۱۲۲ قم را از پیشروترین مراکز پاسخگویی در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور دانست و گفت: آبفای قم توانسته با به‌روز نگه داشتن نرم‌افزارها، بهره‌گیری از نیروهای متخصص و ارتقای روش‌های نوین ارتباطی، موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه به دست آورد.

 

مهدی بختی با تأکید بر اینکه «تکریم مردم و اطلاع‌رسانی به موقع» از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب است، تصریح کرد: انتظار مشترکان آن است که در زمان بروز حوادث و قطعی آب، از وضعیت موجود و زمان وصل مجدد به‌طور دقیق و سریع مطلع شوند، در چنین شرایطی مردم نیز با صبر و شکیبایی همکاری لازم را خواهند داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا